Powered By Blogger

Tuan Tanah

Foto saya
W.putrajaya, Malaysia

Khamis, 28 Jun 2012

Bisol

2,3 mggu lps husben mgalami bisol d kening. Rungsing gak aku dibuatnye. Pd mulanya aku fikirkn jerawat. Dsbbkn husben sering mengadu skit jd dia ada brjmp DR setlh kdaan bisol tu x juga surut. DR pon juz bg antibiotik je. Aku sering tgk husben gelisah jer mgkn skit kot.  Gpon bisol d kening tu membuatkn husben kurg slesa krn husben seorang yg berkaca mata,,,rbun la katakan...
Dgn antibiotic n ubt thn skit yg DR beri msh tdk mndtgkn kesan. Bisol still x surut2. Cian husben. Stiap mlm aku akn ltk kapur pd bhgn bisol.Aku usaha cari inisiatif len. Aku search kat internet n try explore with goole cara atasi bisol. Aku tertarik dgn someone blog. aku pon lupe blog sape.

Caranya:
- Ambil uncang teh n rendam dlm air pns then sapukan pd bhgn bisol.

So simple n mudh. Aku try cara di ats n apply pd bhgn bisol. Akhirnyer mision aku success. Skrg husben dh cht.
So kpd sesiapa yg mengalami bisol bleh la try petua di atas.

Tiada ulasan:

Islamic Calender..

http://azliza-jaja.blogspot.com/