Powered By Blogger

Tuan Tanah

Foto saya
W.putrajaya, Malaysia

Ahad, 22 Julai 2012

Kueh Buah Melaka..

Bru jer aku selesai menyediakan kueh buah melaka. Awl2 pose g aku tringin nk mkn kueh nie,tp x terbuat.  Gpon bru nie aku blik n smbut ramadhan d Melaka umh ibu mertuaku....
Memndangkn juadah berbuka byk,jd tangguhkn la dulu niat tok membuat kueh nie.
Ari nie aku krja mlm. Jd x taw nk wat ape tok brbuka t. Mulanya nk wat apam la,burger malaysia la,popia la n mcm2 la,,,last skali aku wat keputusan tok wat kueh buah melaka jer. Yg len tu,kemudian t sj la wat.  Hrmmm,tekak d buln pose ni mcm2. Sdgkan time brbuka dpt jer nasi + air sudh kenyang. Ape leh wat...
Dlm kol 1000h,aku pergi ke kdai tok membeli bhn kueh buah melaka,apb pulg jer msih ada yg x ckup. Aku yakin sgt kat umh ada pewarna ijau,bl nk gn n cari x jmp2. Sedih btol. Niat tetap aku teruskan but Kueh buah melaka aku jd spt di pic at below

Kueh Buah Melaka color Putih..
Hihihi...kira jd la tu.

Tiada ulasan:

Islamic Calender..

http://azliza-jaja.blogspot.com/