Powered By Blogger

Tuan Tanah

Foto saya
W.putrajaya, Malaysia

Sabtu, 1 September 2012

Nasi Planta n Ayam masak Merah

Tghari td smpat aku wat Nasi Planta n Ayam msk Merah for lunch today. Tekak aku sejak kebelakangan nie tringin msk mcm2. Nk mkn Laksa Penang la,Nasi Beriani la,Nasi jagung la,Nasi Planta la n mcm2 g. Jk nk diikiutkan ari nie nk wat Laksa Penang,disbbkan smlm bru jer mkn Laksa ,so arie nie tukar plan dgn membuat Nasi Planta sbg menu lunch today.
Aku juz masak 2 pot kcl sj coz hy aku n husben jew d umh. Husben plak still blom pulang dr bengkel keta. Biasanya dia jarang pulg awl dr bengkel,jd biar la aku mnjamu selera dlu...

Nasi Planta @ Ayam msk Merah...

To my husben,im wait for u for second round. Hihihi..

Tiada ulasan:

Islamic Calender..

http://azliza-jaja.blogspot.com/