Powered By Blogger

Tuan Tanah

Foto saya
W.putrajaya, Malaysia

Isnin, 10 September 2012

Kemalangan Di Tmpt Kerja..



On 26/08/2012,aku tlh mengalami kemalangan di tmpt krja. Kemalangan yg aku mksudkan adlh terjatuh. Bermula apbl aku mahu pulang dr berkrja. aku menuju ke parking kereta ku. Untuk menuju ke parking kereta ku,aku tlh melalui parking moto yg tlh disediakan kpd staff.
Cuaca pd hari tersebut x begitu bek. Hujan tlh turun from mlm g.
Suasana di laluan parking moto agak gelap. Semasa aku  hndak menyeberang penghadang di parking moto,kaki ku tlh tersangkut pd seutas tali. Sblm tu aku x nmpak n x sdar adanya tali di situ. Mgkin suasana gelap menyebabknkn aku kurang jelas. Abpl aku cb melangkah,aku dapati kaki ku tersekat. aku try untuk melepasi tali tersebut namun "jatuh" mndahului tndakan ku.
Apa lg,tersungkur la aku di situ. tergolek juga la,bagai buah nangka jatuh. Hahaha...
Sewaktu kjadia berlaku,kwn krja yg 1 shift dgn aku,ada bersama. cm time tu dia dh turun awal n dh drive keretanya. Melihat aku terjatuh,dia berhnti n menurunkn cermin keretanya. Dia hy ketawakan aku. Truk betol kwn aku sorang nie. Sehgga saat nie,asl tgk muka aku,dia akn ketawa coz katanya teringat kejadian tersebut. aku juga turut ketawa bl mengenangkn kmbali. Nsb la time tu,hy aku n dia,tiada owg len. Jk x,x taw nk sorok muka kat mn. Malu tu beb...

Tiada ulasan:

Islamic Calender..

http://azliza-jaja.blogspot.com/